Onsdag...

Idag var det inte lätt att åka från dagis... John grinade... Det känns så tungt att lämna ett gråtande barn. Även om jag vet att dagisfröknarna ringer om det är något... John ska sova där idag. om det går vill säga... Han har blivit jättekonstig i sovrutinerna. Igår somnade han inte i sängen när vi kom hem, fastän han var trött som en gnu... han somnade i famnen på mig ute i soffan två timmar senare än han brukar och vaknade en timme fortare än han brukar... Han somnade inte för kvällen förrän vid nio I SOFFAN....Jag vet inte alls vad det beror på men det enda jag kan tänka mig är att det händer rätt mycket runt om honom nu när han börjat på dagis...

Jag hoppas att det går bra på dagis idag... För hans skull....


nu har jag iaf fått in en tvätt i maskinen :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback