Blev utmanad av Malin så då gör jag denna ;)

Jag har blivit utmanad av Malin, att göra denna lista!
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Oj, 10 år sedan, då gick jag i högstadiet, gjorde väl inte så mycket annat än vad alla andra tonåringar gjorde. tjuvrökte och blev kär om vart annat haha

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? För ett år sedan hade jag precis blivit mamma och var mitt inne i att lära känna min son och acceptera allt som hände runt omkring det med höfterna hans...
 
3) FEM SNACKS DU GILLAR
• smågodis
• Chips
• Nötter
• Popcorn
• Choklad i alla dess former ;)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
• Det vackraste
• Fuck you - Lily Allen
• Sveriges Nationalsång
• Thats what friends are for
• Love you till the end - The Pogues

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR: 
• Skänka pengar till forskning på olika sjukdommar ex cancer, hjärtfel osv
• Resa runt i världen
• Köpa ett hus i alperna
• Köpa mig en rolls royce
• skämma bort min familj

6) FEM DÅLIGA VANOR:
• tycker om god mat som inte alltid är bra...
• motionerar för lite ;P
• SNUSAR
• Ställer upp för mycket på folk som suuuuger energi och inte ger något tillbaka..
• lägger på mig för saker som inte är mitt fel..

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Umgås med min fina familj
• umgås med vänner
• Laga mat (om jag får exprementera med smaker)
• Fotografera
• Njuta ner mig i soffan med min man, eventuellt ett glas rött och en bra film :)

8)FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
oj den var riktigt svår....
• Mankini?
• mammelucker ;) eller det kanske kan vara skönt har aldrig provat ;)
• väldigt lysande färger
ja det vart tre iaf, svårt att säga...

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
• mitt wii
• Kameran 
• Iphonen
• Tvn
• Datorn 

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Oj jag har inte så många "bloggkompisar", men vill folk göra detta så är dom välkomna att känna sig utmanad när dom läser detta ;)




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback