kväller...

Ja klockan är nio på kvällen, John har äntligen somnat efter många om o men. Jag sitter här o zappar mellan kanaler för att hitta nåt att titta på.
Idag lagade jag Korvstroganoff o Ris, Blev riktigt gott om jag får säga det själv :)
Örjan kom förbi o drack kaffe o kollade på skidskytte med oss på eftermiddagen. han blev kvar ett tag och fick även smaka på middagen :) tror han tyckte om det.
Jag har packat lite mer idag, tvbänken är nu tom på spel, cd-skivor och dvd skivor, samt alla kontroller till wii m.m. Plockade även ur ett av köksskåpen med ugnsformar o skålar o liknande. ska försöka ge mig på klädskåpen imorgon på dagen. dom kläder vi inte kommer behöva innan vi flyttar kan vi ju lika gärna plocka ner, det blir ju lättare ju närmare vi kommer.
Nu blir det nog film på åttan.. :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback