Snöväder... eller ska vi säga slasksnö?

För det är det verkligen. Blötsnö som är bara skit!
Usch om det ska komma vacker snö så kan det väl vara snö som inte blir slask på engång...
Dagen har inte bjudit på så mycket mer än att jag suttit å väntat på att bli uppringd av sjukhuset. Nu har jag äntligen fått besked och ska upp till hälsocentralen i Färila imorgon o lämna urinprov för att se om jag har urinvägsinfektion. Jag hade ju det sista månaderna av graviditeten och dom skulle kolla upp mig efteråt, behöver jag säga att det gått ett år o jag inte hört något? Så nu tar jag saken i egna händer o lämnar ett prov för att få svar. Vet ni vad hon frågade när jag ville lämna prov? om jag ville lämna klamydiaprov med... men hjälp. kände mig som en otrogen fjortis. Så länge min älskade man inte varit otrogen eller att klamydia smittar via allmänna toaletter så ska jag nog inte ha nån klamydia... det testet gjorde jag ju när jag var med barn...
Nä sen ska vi väl försöka komma iväg till huset och skriva papper å så. vill även mäta fönster och sådant för att kunna planera gardiner. Åhh jag längtar tills vi flyttar!




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback