Dagen

Vi var ner och handlade på förmiddagen och åkte även in och hälsade på min far på jobbet. eftermiddagen kom M, U och I hit och fikade en sväng.
John och jag gick ut nu på kvällen och myste i kvällsolen :) John var nakenfis och sprang som en galning i gräset :) men det var inte roligt att sätta sig naken i gräset, killades nog lagomt mycket ;)
 
Mamma var förbi en sväng på kvällen och busade med John.
 
Har även hunnit med att städa "gröna rummet" (det är inte grönt längre men det var det när vi flyttade in) nya gardiner, dammat, dammsugit och torkat golv. Flyttade även in Johns säng i vårt sovrum, den har stått där inne sen Robert gjorde illa sig. Men nu har den återfått sin plats i sovrummet.
 
Ska försöka ge mig på badrummet och få det skinande rent imorgon och sen blir det vardagsrummet. sen är jag nog klar tror jag.
 
Funderar på att gå ut och gräva upp buskarna som jag klippte ner förra veckan. Har lite planer vad jag ska göra där men det får vi se om det blir i år eller om det blir senare :) det är sånt som märks, är lite arbete för att få det som jag vill så vi får som sagt se. men det blir nog bra när det väl är klart :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback