Tisdag

Värmen :) lagomt varmt och lagomt med sol,
Var ner och handlade på förmiddagen och sen kom John hem, Glömde skriva att vi tog en sovmorgon imorse, JOHN MED!!! skönt!
 
Jag och John har myst här hemma ute på altanen idag, även varit ute och lekt i sandlådan och John har åkt rutchkana :)
 
Robert jobbar för fullt, jag har inte riktigt vant mig vid det än, jobbigt när han kommer hem sent på kvällarna...
 
Dagen har varit sådär. har en liten dipp men solen gör det lättare, imorgon ska jag försöka klippa gräsmattan, ett bra sätt att rensa huvudet. Få se om jag kan låna ut John till någon så han slipper springa lika långt som jag går när jag klipper, med dom korta benen blir det så långt...
 
Vi tog en promenad på kvällskvisten, BARFOTA! till mamma o pappa. Vi fick som tur var skjuts hem för klockan närmade sig åtta och John började bli tröttsur...
 
Han har kommit in i en trotsperiod nu, när allt är tvärtom mot det man säger, säger jag sitt så ställer han sig upp säger jag kom går han åt ett annat håll... jag får väl börja med omvänt jag med :P
 
Imorgon ska vi försöka ta oss ut och hälsa på Linda, hon fyller ju år! :) John vill lämna sin present till henne :)
 
GODNATT



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback