Första juni

En dag med blandade känslor... Är så glad när jag får ha min goa unge hemma. Fast han är ju mindre glad och jag stimulerar inte hans lekvilja lika mycket som barnen på dagis gör. Efter lunch kom örjan och Linda hit och drack en kopp kaffe, gissa om John var nöjd? Han har tjatat om sin "nnda" och "oojii" ett bra tag nu.. Skönt att träffa dom, det är så lättsamt och även fast jag inte är på bästa humör får jag slappna av med goda vänner.
Har en inflammation i övre delen av örat och bakom , blir nog sjukan imorgon för att kolla upp det. Gör förjävla ont och jag har haft det i flera dagar. Imorgon kommer det upp en bild jag knäppte ikväll på vårt körsbärsträds blommor :) har alltid velat ha ett körsbärsträd och älskar körsbärsblommor :)
Nu blir det till å försöka sova en sväng så jag orkar med morgondagen. Godnatt




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback