Dagis och en massa bus :)

Var ju meningen att vi skulle börja inskolningen av John på dagis idag, men så blev det inte. Eller vi var dit och hälsade på men vi ska inte börja inskolningen förrän den 16 e april istället. Känns skönt att få ha min skitunge hemma lite längre.

Sitter och funderar på om jag ska ha fest när jag fyller år eller inte... fan va jag är velig... Men vi får la se :)

Har ont i min mage, vet inte vad det beror på men har en känsla på att det är magkatarr, mår lite småilla oxå, så vi får se, ska ta en omeprazol sen å se om det funkar. Funkar inte det får jag väl ringa till doktorn och göra ett besök dit. vi får se.

HA en trevlig KVÄLL, nu ska jag invänta mitt älskade Desperate housewives :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback