insikter...

jag inser nu hur bortskämd jag är med eget kött... Vem köper kalvkött/kalvfärs att laga "vardagsmat" för? Ikväll blev det kalvfärshamburgare. Det enda jag har i köttfärsen är salt och peppar. sen är det bara att platta ut och steka i stekpanna eller grilla på en grill.
Riktigt gott och John älskar det.

Som sagt jag anser mig väldigt bortskämd med eget kött. Jag har ju turen att vara gift med en bonde :)
Nåt ska man väl ha för att han jobbar hela tiden ;) hihi

Idag har john haft lite feber, men ändå varit på gång. Vi har varit ner och handlat med mamma/mormor inför middagen imorgon. Jag ska ju laga mat till pappas födelsedags firande. Pappa fyllde år den 20e men då hade John magsjuka så då kompenserar vi med middag. Det blir kyckling med pommes. Sen blir det Lindas ruccola sallad till :) hoppas det blir nöjda magar efter middagen :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback