kan det få ett slut?

Igår var John bättre, kräktes inte men hade feber. Ville inte äta så mkt på eftermiddagen men fick i honom lite blåbärssoppa. på natten vaknade vi av en panikgråtande unge som inte gick att trösta. robert tog honom i famnen och efter en liten stund låter det kabooom i blöjan, och ja diarren är här... FAN jag trodde ju att det var över... Stackarn blir så hysteriskt ledsen när han bajsat...
Så idag börjar vi om med allt, han får blåbärssoppa, saft, glass och vatten... Får se om det ger sig snart... vill inte att mitt lilla pyre ska må dåligt...

Det blir inte mkt gjort här hemma.. men jag är ganska orkeslös själv...

för att skriva om nåt positivt:

IDAG ÄR MIN ÄLSKADE PAPPAS FÖDELSEDAG! GRATTIS!



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback