Tidig morgon,

våran lilla brakskit vaknade tidigt imorse, klockan fem bestämde han sig för att det var dags att kliva upp... det höll inte jag o Robert med om men vid sex gav jag upp och gick upp och myste med John, Halv åtta väckte vi Robert och åt lite frukost. Nu sover John middag och jag har försökt fått i mig lite lunch. går inte så bra men men... Det vänder nog..

Jag håller på att gå i taket över våran ÖVERKÅTA hund! stackars gammelhunden blir jagad och juckad på... Fan zezzy, skärpning. Tror jag låser in henne i en skrubb eller så, för stackars Milky får ju inte vara ifred alls... Jag vet ju själv att det är för att hon löper/har löpt, och sen är det dags att kliva upp i rang, men vafan nån gång kan hon väl låta bli Milky...

Nu ska jag gå å stoppa in negerbollarna som jag och John gjorde i frysen. Eller jag och John, jag rullade och John skyndade sig å snodde åt sig ;)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback