Hur orkar man?

Ja det är en fråga jag ställer mig så många gånger... Hur ska jag orka? Jag skulle helst vilja krypa ner i sängen dra täcket över huvudet och sova bort några dygn... 
Saknar tiden då John sov middag, för då kunde man krypa ner med honom utan att få dåligt samvete... 
Men att jag är så trött är väl mycket för att jag inte kan sova hela natten... Kommer faktiskt inte ihåg sist jag fick sova en hel natt utan att vara vaken nån/några timme/ar... Om det ändå hade att göra med att John höll mig vaken då... Nä det är tankarna i huvudet som gör att jag inte kan sova... Det snurrar runt runt i huvudet....vi får väl se hur länge kroppen orkar... Längre än jag tror iaf ;)




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback