Doktorn

Idag blir det besök hos doktorn, så ska vi se om jag får börja jobba igen. Det vore så mycket lättare om jag brutit benet, eller något annat synligt så jag sluppit detta. Att inte se sjuk ut. Att ha ett gips på benet så folk ser att man är sjuk. Ally som oftast klassas man som lat nu. Vilket jag inte är.... Jag vill inte gå hemma och göra ingenting. Eller ingenting är det inte. Jag försöker bli frisk från min depression...men  Jag vill jobba och känna mig behövd... Så vi får se vad doktorn säger för det är ändå han som har sista ordet... Och jag har världens bästa doktor! Han vill mitt bästa :) så vi får se vad han säger. 




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback