Juldagen!

Idag har vi haft en hämta igen oss dag, Ö o L var hit och hälsade på :) Vi tog en promenad på byn och sen åt vi skinkmacka och ostkaka. Riktigt trevligt som alltid :) John ska sova hos mina föräldrar ikväll. det kommer bli tomt, är ju andra gången på ett år som vi sover ifrån varandra. Jag hoppas att det går bra, eller jag vet innerst inne att det kommer att gå bra... Men det är tungt som mamma att vara ifrån sitt barn! John tog sina första steg idag! å jag är så glad att Ö o L fick vara med o se det :) Johns favvisar! Robert har fått åkt ut och grusat så får se när han kommer tillbaka, men det ska väl inte ta så lång tid. Ikväll ska vi bara mysa och ta det lugnt och imorgon ska vi ta sovmorgon :) Ha en bra kväll GOD FORTSÄTTNING!



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback