Lördag

Min älskade karl har varit hemma hela dagen. SKÖNT! o till råga på allt så fick jag sovmorgon till halv tio! fattar ni?!
Vi var iväg på Ljusdals motor och jag köpte en vinterjacka, och julklappar till john. Sen var vi iväg till Ljustorget och kollade på deras nyöppning :) jättemysigt, dit ska vi tillbaka när det är mindre folk.
Efter det åkte vi upp till gården och kollade av djurena och jag skottade till dom maten som dom inte nådde. John gjorde ett åk på sin kamel (en sån där man stoppar mynt i som han fick av O & N i doppresent) Det gillades starkt :)
Sen blev det en tur till pappa o mamma på fika. o iväg ut o åkte bil då john somnade i bilen så blev den längre än hem, det blev en tur till Delsbo. Sen hem till lägenheten och nu sitter vi här, John har somnat och nu ska vi lägga oss i soffan och bara mysa.
Det har varit en riktigt ut å åka-dag fast vi inte varit långt så har vi spenderat hela dagen på "flykt" :)
Imorgon blir det nog Julmarknad på Stenegård. Men vi får se vad som händer. Ha en bra dag



Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Ja men detsamma, har ju inte träffats på hundra år o lite till, känns det som :P

Det är faktiskt tråkigt ibland, man saknar ju vissa vänner där uppe :)

Kram

2011-12-04 @ 16:58:47
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback