Städat

Ja idag har vi städat, så nu är det fint här hemma, luktar såpa! mmm.. finns det något som luktar så gott som såpa?
Kolla samtidigt på skidskytte och skidåkning. Blir dock väldigt irriterad när jag tittar på skidskytte, dom har ju satt det på fyran och har reklam mitt i! Vem fan vill ha reklam mitt i?! Får jag säga mitt så tycker jag dom ska skicka tillbaka all skidåkning till svt, där är det då fan inte reklam...

Zabine o Stefan med barn kommer förbi en sväng senare, Linda o Örjan kommer dom oxå, Senare i eftermiddag kommer det folk som ska titta på våran lägenhet. så vi får se vad som säger :)

Nu ska jag fortsätta torka golv. sen äta något. Ha det så bra! Kram



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback