11-11-11

Ett annorlunda datum, inte ett datum som man få uppleva fler gånger. hur många får man uppleva ett datum med samma siffror? Idag den 11/11-11 kl 11.11 pratade jag med min älskade make. Vad gjorde ni andra? Dagen i övrigt har bjudit på shopping i bollnäs med mamma evelina john o jag. Vi handlade grejer till syrrans nya lägenhet och imorgon går flyttlasset till hudik för henne. Tror hon tycker det är skönt att slippa pendla, även om det inte är så långt så är det ändå 1 timme dit och 1 timme hem. nu har hon gångavstånd till jobbet :) Min älskade man skulle lägga sig och försöka få John att sova, men jag tror att även han somnade då det är 1½ timme sen dom gick in i sovrummet. Helgen bjuder på FARSDAG på söndag! Men Robert har redan fått sin farsdagspresent. Min pappa däremot kommer få en unik farsdagspresent. en som ingen annan kommer få. Sen ska vi även kolla på ett hus på söndag. Hoppas hoppas hoppas att det är något för oss. Har en spänd förväntan och hoppas att det är nåt! Vad jag vet så ska det vara ett fint hus och det ska vara 4 rok. så vi får se, mer om det kommer söndag eller måndag! Ha en otroligt trevlig helg! och glöm inte alla pappor på söndag!



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback