Godmorgon onsdag

God morgon alla. Idag händer det inte mycket. Inte många knop iaf. För jag har världens huvudvärk. Jag hatar huvudvärk det är bland det värsta som finns. Allra helst när man har en liten skitunge som inte vill sova på morgonen och inte kan vara tyst :p nä jag klagar inte på honom för inte förstår han varför mamman inte är på humör. Men jag vet att det släpper lite under dagen så det är bara att komma igång. Jag har iofs sån tur att min älskade man tar honom på morgonen. Det är guld värt! Robert vill ha den tiden på morgonen o inte klagar jag för den extra sömnen jag får. Det är som sagt guld värt!

Ha en bra dag




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback