lev, älska, skratta

Vem kunde tro att förkylningen skulle börja släppa? äntligen! så nu kanske jag orkar gå ut på spökkväll ikväll. Förhoppningsvis så kan min älskade man komma hem i tid så att vi kan gå ut en sväng innan det blir för sent för John. Jag kommer ihåg den här kvällen för 3-4 år sedan när jag och Robert smög in på guldfynd och kikade på förlovningsringar. Ganska klumpigt att gå in där när nästan hela kommunen är inne i centrum. haha. Och nu sitter vi här, Gifta, en underbar unge, en halvdöv hund och den andra hunden har ADHD. :) men vi är lyckliga! så otroligt lyckliga. Sitter och kollar runt på facebook. ibland blir man fundersam, folk som sitter och skriver flera gånger varje dag hur kära dom är, hur lyckliga dom är, hur mycket dom älskar sin man/kvinna. Frågan jag ställer mig är om man verkligen är så lycklig? kär? när man skriver ut så flera gånger... Men jag dömmer ingen, jag bara undrar. Och med tanke på att jag skriver det här på bloggen så måste det ju stämma, för det gör det för mig :) Ha en bra dag och en spökig natt :)



Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Jag hoppas min puckade familj förstår bara :)

Tack, det hoppas jag med!

Kram

2011-11-03 @ 13:08:28
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback