Måndag kväll

Har fått en otroligt konstig vana att blogga flera gånger om dagen. Jag vet inte varför men jag vill skriva av mig saker. Visserligen öppnar jag inte upp mig och skriver mina innersta tankar men jag får lägga dom ytliga tankarna åt sidan iaf. Jag har väldigt svårt att öppna mig och tala om mina innersta tankar såhär öppet. Dom delar jag oftast bara med mina allra närmsta.

Gjorde ett försök att komma från mina ovänner och har nu lyckats. Inte på det viset jag ville eller trodde men i mina ögon har jag inga ovänner jag sörjer längre. Och dom vänner jag har är jag otroligt glad att jag har. Ni är guld värd och det vet ni om. Min allra närmsta och bästa vän är min man. En vän som finns där i vått o i torrt. En vän jag älskar som ingen annan.

Ha en trevlig kväll och natt




Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Malin Westman

Sv; jaha okej! vi flyttar nog till helgen...

2011-11-15 @ 11:34:48
URL: http://malinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback