Monday!

Ny vecka! Idag blir det inte många knop för oss. Robert var ute och skottade snö igårkväll och jag somnade sent. Men lille John tyckte att mamma skulle kliva upp vid halvfem imorse. Det gillades inte så mycket. Klockan halvsex gav jag upp och tog med honom till vardagsrummet. Vid sju hade vi kivats en hel del. För John ville vara med sin älskade pappa han. Så Robert var så underbart snäll och klev upp. Jag gick och la mig igen och sen följde John med Robert o hämtade traktorn. Vid åtta kom dom hem igen och då var det bara å kliva upp. :)
Nu ligger jag och John i varsin säng. J sover och det ska även jag försöka göra. Så jag har nåt tålamod över huvudtaget.
Ha en bra dag!




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback