someone like you

Gårdagen var som den var, men vi fick främmande av mamma, evelina och Camille. Camille är en kompis till min syster från england. Idag kommer Malin hit en sväng och hälsar på. Ska bli riktigt trevligt, för snart flyttar hon. inte långt, men med tanke på att jag inte varit till hennes nya lägenhet sen hon flyttade dit så lär det dröja till jag kommer till henne i järvsö. Hittade även ett hus igår, som kändes som om jag kunde tänka mig att bo i. Nackdelen är vart det ligger, och sen har huset legat ute på mäklare i nästan 3 år, så man funderar lite på vad det kan vara för fel på det. Men vi får se, vi kanske tar en tur förbi och kollar om vi skulle kunna trivas där. Nä nu får jag sällskap ha det så bra



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback