Läser en bok just nu

En bok som heter "Hitta vilse" av Carin Hjulström. Detta är en fristående fortsättning på boken "Finns inte på kartan" och eftersom jag läst den första tänkte jag att jag skulle läsa den andra med :)
Har nu kommit 200 sidor in i boken och vill knappt släppa den. Största problemet jag har just nu är att sonen har börjat vakna vid 10-11 tiden och då kan jag inte läsa på kvällen... Men den är bra rekomenderar er att läsa den. och även "finns inte på kartan"
Boken handlar om en ung journalist som precis när hon fått en anställning på en tidning inte får fortsätta där pga nedskärningar. Felet är det att Frida (som hon heter) har bundit upp sig på en lägenhet i 6 månader. Hon letar sig på andra vägar som kanske inte alltid är så lätta...

Carin Hjulström är en författare som fångar en. man trivs med att ha boken i handen och bara mysa ner i ett hörn.

Smaken är ju som baken, inte säkert att ni andra tycker som mig. Men jag tycker den är bra och värd att läsa :)
Vi får se hur lång tid det tar innan jag läst ut och hittat en ny bok att dyka ner i :)

Boknarkoman :)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback