torsdag 15 september

Stolt mamma :) lillen gick runt divanen på soffan idag :) det går att locka med det mesta för att få honom att försöka. Igår körde vi med gåvagnen och han gick från balkongen till hallen (kanske ska tala om att det inte är så långt). Det är roligt nu när man ser alla framsteg.

Att vara mamma är både upp och ner. Men mest uppåt om jag ska vara ärlig. Dom få gånger jag känner mig frustrerad och så är när jag inte kan tyda hans signaler. Då ingenting fungerar och man försöker och försöker... Men som sagt det är mest uppåt och positivt. Och av någon konstig anledning glömmer man så lätt frustrationen när man ser ett leende eller en blick från honom.

Idag blir det städa och tvätta. det är ju sånt väder ute idag. Vi får se om det blir en promenad. jag hoppas på en sån. skulle vara skönt att komma ut en sväng.

Nä nu blir det fortsätta med tvätten (läs överfulla tvättkorgen). och sen fortsätta plocka.

Kram/S



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback