Lördag

Det hade gått jättebra att lämna John på dagis för mormorn:)
Jag har en svacka... Idag kom jag på allt jag måste göra till sista april... Alla måsten... Jag har skjutit allt åt sidan. Suttit och gömt mig bakom alla papper... Men det löser sig nog. Allt kött ligger i marinad och ska stekas och in i ugnen imorgon. Ska ner och handla för att förbereda salladen och sådant. Men man vet aldrig vad jag kommer laga för mat... För senaste två dagarna har jag ändrat mig tio gånger MINST(!) får väl se om jag lyckas eller ej...
Tankarna snurrar iaf och jag skjuter måendet åt sidan... Och hoppas på en lyckad kväll ändå:) kläderna är utvald måste bara se till att inte förstöra det med strumpor med roliga mönster på ;) imorgon ska jag städa och fixa. Fast badrummet behöver jag inte städa för det gjorde jag så fint idag! :) men allt annat.




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback