Lördag och söndag

Lördag så lämnade vi John och hundarna hos mina föräldrar och styrde kosan mot Sundsvall och Ikea.
Handlade massa grejer som vi behövde bland annat en byrå till "gamla hallen" för att ha underkläder och sånt i. Vi handlade även vin o champangeglas. Så nu har vi enhetligt med glas så man kan duka när man bjuder på mat :)

Idag har vi haft en monterings och lugn dag, eller lugn o lugn.. vissa människor kan man inte prata med, Inte en chans att säga emot alls... För då blir det skit av allt... Visst jag tål kritik lite dåligt även jag, men jag vet om det och försöker att göra nåt åt det... Men vissa funkar det väl inte för... Tråkigt... men nu tänker jag vara långsur bäst jag vill... för jag blir sårad... jag blir ledsen. och jag mår skit redan och jag orkar inte med när jag får skit när jag sätter ner foten...

Så dagen har varit sådär... Robert har fått varit min stöttepelare IGEN, det är han jämt... Jag önskade att jag skulle klara av saker själv så han slipper stå där och vara stark för mig... Men Hur?



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback