söndag

En dag med vackert väder! Vi tog en promenad hela familjen + att min mamma följde med på spark. Det blåste lite väl mycket ett tag men sen så blev det mycket skönare.
När vi kom hem så åkte robert iväg och jobbade en snabbis. Under tiden så satte jag en deg. Det blev vaniljbullar:) Magnus och Ulrika kom förbi en sväng och fick smaka :) och vi fick träffa söta rara lilla Ida :) Tänk va små alla bebisar är... Jag tycker John är liten, men man glömmer så lätt...

Dagen bjuder nog inte på så mycket annat kul, Robert o John har åkt iväg och åkt fyrhjuling så här är jag ensammen hemma med hundarna.

Ha en trevlig söndag eftermiddag/kväll



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback