Helgen :)

Igår Tog vi hojarna och åkte upp till mamma och pappa och hälsade på i stugan. Skönt att åka, fick rensa huvuet från mycket som inte ska vara där, så nu är det några spöken mindre ;)
 
Idag har vi inte gjort så mycket, John följde med Robert och åkte traktor på eftermiddagen. :) tror dom hade haft det kul för trött och slut var dom båda två :)
 
Kollade på en gammal klassiker igår, Chocolat av Lasse Hallström. En film jag sett mååååånga gånger men som är lika bra varje gång :) Kunde jag inte sova när jag var yngre så kollade jag på den på nätterna :) T.o.m. Robert tyckte den var bra, och jag lyckades hitta den på DVD på loppis för 10 kr :)
 



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback