Mitt lilla kräk...

Två måndagar i rad har John kräkts på dagis, vi har hämtat hem honom och sen har det varit full rulle och inget mer kräks... Tankarna snurrar på vad det har att göra med, varför kräks min älskling? Trivs han inte, är det stressigt åt honom? Jag vet faktiskt inte... Funderar på att ringa och prata med hans kontaktfröken på dagis och höra mig för,
Får se vad vi ska hitta på imorgon, Dalarna och Mora drar. Men orkar jag köra dit och hem samma dag med min älskade prins. Och orkar han åka dit och hem samma dag... Onsdagen ska jag på jobbcoach-möte på stadt... Så vi kan inte sova kvar heller... Får se hur det blir, annars tar vi oss tid att åka ner en annan gång. :)

Tatueringssugen så det brinner i kroppen, vet exakt vad jag vill ha... Vet bara inte vart.., men ska väl konsultera med tatueraren :)




Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Malin Westman

Aaaah ta med mig den dagen du tänker åka till tatueraren ...ÄR SJUKT SUGEN JAG OCKSÅ :/ och ska du till Robert är det ju bara ett + ;) haha!

2012-09-18 @ 14:05:53
URL: http://malinwestman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback