Dagen

Ja idag har vi varit iväg på Ikea och handlat lite till huset. Vart gardiner till vardagsrummet, krokar till hallen, lite köksgrejer, kudde till John, lampa till Johns rum mm mm
Börjar närma sig nu. Längtar som en tok tills vi får börja flytta in grejer. känns som om lite ramlade på plats idag. Allra helst när jag hittade gardiner till vardagsrummet för det har varit svårt för mig. Jag har tre fönster i det rummet och jag har totalt tre fönster i hela lägenheten. Och jag har aldrig haft matchande gardiner i alla tre rum. Men nu har jag hittat ett par som jag tror kommer göra sig riktigt bra där :)
John har varit hos sin mormor och morfar hela dagen, jag tyckte det skulle bli för jobbigt för honom att vara med en heldag. Han har busat en massa och lyckats låsa ut mormor på balkongen när hon var ute och rökte. Haha
Lärt sig säga morfar eller han säger "offa" gullungen min :)
Så nu kan han säga mamma, Zezzy, offa och nästan säga pappa :) storkillen som springer omkring :)
Godnatt o sov gott




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback