Godmorgon 2012!

Godmorgon godmorgon! Idag är 1 januari 2012. Vaknar av att jag får en käftsmäll av min lilla ettåring. Bättre sätt än så kan man vakna till. Men han ville ju upp och det hade inte funkat med nåt annat i hans ögon.
Förra året kommer bli svårt att toppa. Jag tänkte samma sak om 2010 då John föddes. Men vi har ju gift oss 2011! Vi har fått upplevt livet som föräldrar! Jag har upptäckt hur svår vissa dagar är och hur lätt andra är. 2012 kommer bli ett nytänkande år. Vi ska flytta till hus i februari. Åh vad jag längtar. Men det är med sorg i hjärtat då lägenheten är min ögonsten. Men som en nära vän sa: du får tänka på att du lämnar din första lägenhet för ditt första hus. Och det är väl lite så jag tänker. Jag tänker också på lättheten för John att vara ute. Här är det svårt att vara ute och leka med honom.
Nä nu ska jag äta frukost och lura ut pojkarna på promenad. Gott nytt!




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback