Plugga eller inte plugga?

Det är den stora frågan... En ännu större är till vad? Jag vet inte vad jag vill. Jag vet i nuläget ingenting. Vad väntar egentligen bakom nästa dörr? Vad väntar jag på? Dagen har varit lugn. Loppisrunda på förmiddagen till mamma och pappa på eftermiddagen... Imorgon hoppas jag på bättre väder, det har ösregnat sen femtiden och jag vill ha sol så vi kan vara ute. Har börjat med projekt rabatter. Rensat ut det jag inte vill ha och på med fin god jord åt blommorna som är kvar.. Vill så gärna fortsätta så jag blir klar nån gång med en av rabatterna iaf. Har fått igång dethär med stämplingen iaf så nu är jag inte helt pengalös :) skönt sörrni :) Ikväll blev det filmtittande och tidig kväll. Får se vad jag hittar på imorgon, kanske en promenad. Var skönt att komma ut i friska luften idag och röra på mig :) synd bara att jag gick i klänning och fick "kärringhetta" Godnatt :)




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback