Måndag

Svullnaden vid örat börjar gå ner, tror att penicillinen hjälper :) skönt så jag slipper bli skuren i...

John somnade tjugo över sju idag, skönt för honom för det har blivit två sena kvällar för honom.
Så nu ska jag myst ner mig i soffan under täcket. ska kolla på lite tv och bara ta det lugnt, Jag och Milky. Trivs med att ha henne hemma.
Robert jobbar han, så vi får se hur sen han blir hem. Men jag har fått njutit av att ha honom hemma i två! dagar. Ibland är det väldigt bra med regn ;)

Imorgon ryker det mer hår från huvudet och sen är det BVC på eftermiddagen. John ska på vikt/längd, vaccination och läkarkoll. Ska bli kul att se hur lång han blivit och hur mkt han väger. Han har blivit så stor! min lilla älskling



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback