4 dagar kvar till jul

Idag ska vi försöka handla dom sista julklapparna :) OCH försöka få tag i en julgransfot. För jag tänkte försöka klä julgranen ikväll eller imorgon :) Ska bli så mysigt!

Vill tipsa om en sajt: www.moafonden.se Min älskade Moa, hon dog för ung, ett glädjeämne var hon och det är så hon blir ihågkommen. Jag kan inte beskriva den kärlek jag kände och känner för henne.
Såhär i juletider kan man gärna tänka på att skänka en slant,
www.minstoradag.se är också en sajt som man kan besöka, dom försöker göra en svår tillvaro för svårt sjuka barn lättare. Min älskade Moa, hon fick träffa Nanne och ha en heldag i stockholm med henne.

Ha en bra dag! Kram



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback