Fredag!

Nu är det snart helg. Jag har packat ihop en massa grejer i lägenheten och försöker plocka iordning allt. Har lagt ut på facebook att lägenheten är tillsalu. Jag hoppas att någon nappar på den. Ska även försöka få ut lägenheten i ljusdalsposten.
Dagen bjuder på mer packande. Måste få undan allt som inte behövs innan flytten så jag kan knäppa lite bilder på den. Skulle behöva få ut lite möbler och hoppas att min älskade blir hemma i helgen så jag får hjälp med det. Är ett vitrinskåp och lite mer småplock som ska ut.
Packade sex lådor igår som han bar ner i förrådet. Har fyra lådor kvar hemma sen måste jag köpa fler. Får se om vi kommer iväg innan eftermiddagen o köper fler.
Ha en bra dag




Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Åh va snällt! :D

I Januari ska vi till Hamra, är nog närmast Ljusdal vi kommer. Är så svårt att åka & hälsa på när man inte har bil & körkort.

Men kommer vi åt Ljusdal hållet så hör jag av mig :D

2011-12-02 @ 15:18:42
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback