Måndag

Ja idag är det måndag. En vecka kvar tills min älskade son blir 1 år! Oj va detta år har gått fort. Det har hänt så mycket. Jag har gått igenom så mycket. Jag känner mig annorlunda. Inte bara att jag fått en ny "roll" som mamma. Allt vi fått gå igenom det senaste året med sjukhus och allt annat. Det har förändrat mig. Jag kan inte säga att jag är ledsen för förändringarna. Det är ganska skönt, jag menar jag var inte nöjd med den jag var innan. Men vem är nöjd överhuvudtaget?
Förändringarna är att jag mognat, jag har mognat i rollen som mamma, jag har mognat i det att jag börjat lära mig släppa kontrollen. För kontroll hade man inte när man lämnade John på operationsbordet och han sövdes...
Jag har ett helt annat tänk nu än förr. Men denna förändring gör mig inte till en bättre eller sämre människa. JAg är den jag är, ingen kan säga något annat.

Idag kommer min syster hit och hälsar på. Jag ska försöka städa lite mer då vi ska ha kalas på söndag för min älskade son!

Ha en bra dag!




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback