Tisdag

Idag var vi iväg och beställde tårta till Johns födelsedag! Den kommet vara så fin. Ska knäppa kort på den innan vi skär i den i helgen. beställde oxå en liten tårta som ska vara bara Johns som han får gegga bäst han vill med :)
Idag ska jag göra "gryta" för första gången i mitt liv. Tur att pizzerian har öppet ifall jag misslyckas. Haha
Lyckas jag kanske jag lägger ut nån bild här på bloggen. Har även lovat att om jag lyckas med detta ska jag bjuda Ö & L på det nästa gång vi ses och äter middag :) ha en trevlig kväll!




Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Hihi ja, tacka vet jag fäjsbook! ;D

Kram

2011-12-06 @ 19:35:47
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback