Godmorgon lördag

Ja idag är det lördag, sonen vaknade nyss. Vi får se om han är gullig och somnar om en timme eller två.

Idag blir det en heldag med min kära man. Jag tror vi kommer ta en tur ut till Ö o L i deras stuga. Dom har ju byggt ut o så så det ska bli kul att se. Sen har jag inte varit dit på ett bra tag och det skäms jag för. Dom är upp hit nästan varje helg och tyvärr är det alltid dom som får komma till oss. Men inte idag. För nu ska vi försöka komma ut dit. :)
Deras stuga ligger jättefint vid en liten sjö

Annars får vi se vad dagen bjuder på. Som det lät på min karl ville han åka på skästra bageri och handla. Så det tror jag att vi kommer att göra.

Ha en bra lördag.




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback