I know what I want and I know how to get it

Dagen har bjudit på besök, influensavaccin och spökkväll.

Jag som inte alls tycker om att ta sprutor sätter mig frivilligt(nästan) och tar influensavaccin. Fast jag vet hur ont jag kommer ha i armen efteråt. Och jag vet att risken är att jag blir sjuk. Men va fan jag gör det för min man. Hans resonemang var ändå så himla bra: "om du blir sjuk älskling så måste jag vara hemma från jobbet och ta hand om John. Och om jag måste vara hemma för att du är sjuk så kan jag inte jobba och dra in pengar. " typ nåt sånt kom det. Och jag förstår honom jättemycket, för man blir inte miljonär på att vara mammaledig om jag säger som så. Så därför tar jag vaccinet och sitter nu här med ont i armen och tycker allmänt synd om mig själv. ;) haha

Nog klagat om det. Morgondagen bjuder nog på husvisning om jag har tur. Har hittat ett jättegulligt hus som ska säljas men även till uthyrning om man vill. Så vi får se om det är något för oss.

Annars skulle vi försökt oss på ett besök hos Roberts moster. Dom har varit uppe ett tag men dagarna tar slut så fort nu för tiden

Ha det så bra och godnatt




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback