Jippi

Idag fick vi ett glädjande besked! Ett besked som fick det att tåras i ögonen på mig! Glädjens tårar!
Vi har ju tittat på ett hus. Och vi har fått besked att vi får köpa det! Det känns så underbart så det inte går att beskriva! I februari är det preliminärt att vi får flytta in! Å jag längtar tills jag får inreda och pyssla.
Fascinerande att vi hittat ett hus, ett hus som vi båda känner att vi vill bo i! Ett hus med en underbar känsla i.
Nu ska vi bara fixa o lägga ut vår lägenhet på annons så vi får den såld så fort som möjligt! Om det är någon som läser min blogg som vet någon som är ute efter en unik tvåa i centralt läge så är det bara att höra av sig till mig! Ha det så bra. Nu ska jag somna med ett leende på läpparna och planera för vad det är jag kan packa undan nu innan jul!




Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Åh grattis!! Va kul!

Blir ni kvar i Ljusdal eller ?

2011-12-01 @ 14:23:31
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback