Dröm om morgondagen, lev idag...

Sitter här hemma och funderar en massa.. Vart kommer vi ta vägen när vi flyttar från denna underbara lägenhet? Kommer det där huset man känner att här vill jag bo dyka upp?

Jag älskar den här lägenheten vi bor i, den har allt, förutom ett extra rum... om det bara hade funnits ett rum till... Lite mer yta och ett till rum... Köket är lagomt stort, och det är öppen planlösning. Tänk om huset med stort H dök upp, på rätt plats precis nu! Jag behöver inte ett stort hus med många rum, jag behöver ett hus med tre-fyra rum stort kök och på rätt plats... tänk om det fök upp... Vad tror ni?

Lille John är lite krasslig, igår hade han feber. tror han har feber idag med. har inte tagit tempen på honom, men han är trött och gnällig, Det blir ju hans första gång som sjuk, så vi har haft tur ändå.. Kanske är det bara en hörntand på gång.

Ha det bra



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback