Fredag :)

Idag kom Linda o Örjan hit, Örjan skulle jobba så jag och Linda o John tog en promenad på köpingen, kollade efter byxor åt Linda och en present som dom skulle ha med sig när dom skulle på middag ikväll. Imorgon ska vi ha middag här hemma, Örjan, Linda, Magnus o Ulrika ska komma och vi ska laga trerätters middag tillsammans, Lillemannen ramlade och slog sig i pannan nu ikväll, jag blev jätterädd och hade en fruktansvärd panik, som tur var kunde min pappa komma hit och kolla så det itne var nån fara. Sen har jag sån tur att min grannes son är sjuksköterska och han kom alldeles nyss förbi och kollade, det enda han sa var att om vi ville kunde vi åka upp och limma det så det inte blir nåt fult ärr, annars trodde inte han att det var nån fara, men vi tejpade med ett plåster så det är nog lugnt ändå. Just nu sover John, men jag ska prova att väcka honom lite senare för att kolla så han mår bra. Man blir ju väldigt orolig när han slår sig... Ha det så bra :)



Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Men stackars liten :(

2011-10-28 @ 21:48:57
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback