Fyrverkerier

Visst jag förstår att folk tycker det är fint och mysigt med fyrverkerier men är det inte någon som tänker på dom stackars djuren? Har två hundar som hatar smällar och vi har jobbigt dom två kvällar och nätter som vi är förberedd på allt vad smällare och raketer heter. Ikväll var det fyrverkerier och vad jag vet så är det varken sista april eller nyårsafton. :( tycker så synd om vår yngsta flicka för hon är livrädd. Den äldsta hör så dåligt så hon bryr sig inte om hon inte ser ljuset. Men den yngsta fick jag ta med mig in på toaletten och sitta där med, då det är enda stället som inte har fönster och det hörs minst där... det är förjävligt att folk inte kan tänka sig för. Blir så arg och besviken på sånt här skit.



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback