Livet tar vändningar

Många vändningar i livet sker tragiskt, men det finns dom positiva vändningarna med.
Min man förändrade mitt liv ordentligt när jag träffade honom. Det finns en risk att jag inte funnits idag om jag inte träffat honom. Han har hjälpt mig igenom en massa jobbiga stunder i livet, han ställer upp i vått och i torrt.

Min son förändrade också mitt liv, jag har blivit en annan person sen jag fick honom. Enligt mig bara till det positiva. fast jag har blivit mer glömsk sen jag fick honom...

Igår spärrade jag mitt bankomatkort på banken, på kvällen hittade min älskade det i sin bil....
Idag spärrade jag inloggningen till internetbanken, duktig idiot som inte kommer ihåg koden....
Kan ju säga som såhär, bankpersonalen skrattade ordentligt åt mig när jag kom in idag... haha jag förstår dom.

Idag har jag gjort nåt som jag inte trodde jag skulle klara av, jag gick till tandläkaren SJÄLV! jag har sån jobbig tandläkarskräck, tror det beror på mitt kontrollbehov, och jag har inte kontrollen när jag sitter i tandläkarstolen. Men jag var tvungen då jag bitit ut en bit av min lagning i framtanden. Och vet ni? jag är jättenöjd för nu är min tand helt plötsligt rak! den har aldrig varit rak nertill men nu är den det:) tror jag måste göra en sån förändring på den andra tanden med så båda är raka :)
Jag är lite lätt stolt över mig själv som klarade av det. Men jag är snart 25 år och bör kunna gå till tandläkaren själv...

(Tänker på alla nära och kära till den omkomna killen...)



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback