Morgonpromenad

Jag och John tog en promenad runt kyrksjön. Eftersom Robert varit uppe inatt med John så klev jag upp med John nu på morgonen. Jag har ju problemet att jag inte bara kan sitta när jag är trött för då somnar jag. Så då tog vi en promenad. Tyvärr är min son inte så social för han somnade efter en kvart och sov tills vi kom till Coop. Tur man har iphonen med musik :)
Det var mörkt när vi gick hemifrån och ljust när vi kom hem, det ljusnade snabbt


Nu ska vi äta frukost med nybakt bröd och risgrynsgröt :)

Ha det bra




Kommentera
1 kommentarer



Kommentarer
Postat av: Elin ♥ Albins Mamma

Va söt han är! :D

2011-10-26 @ 18:36:22
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback