städa städa varje fredag

Fick den Pippi Långstrump låten i huvudet nu när jag höll på att städa. Men jag kommer inte ihåg mer än: "Städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul" Men hur går den sen? Måste nog leta reda på Pippi Långstrump filmerna.

Vi var på BVC idag, John väger nu 11,860 och är 78,5 cm lång. Storkillen våran. Nu ska vi inte tillbaka förrän han är ett år, då blir det doktorsbesök och vaccinering. Han är så go våran pojk, fast han var dötrött så var han glad och höll humöret uppe. När vi kom hem så fick han lite lunch och somnade direkt. inte ett klagomål heller. *stolt*

Nu ska jag fortsätta att städa så det är fint här hemma inför helgen. Ha det så bra.



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback