Vilket väder!

Tog en promenad med Malin idag, trodde lillen skulle somna i vagnen men ack så jag bedrog mig. Vi gick bort till pappa på jobbet och lämnade barnmatsburkar som dom kan ha å blanda färg i och sen hem. ingen lång promenad men iallafall en promenad. John somnade inte förrän vi kom till centrumhuset o då var det ju inte långt hem, men nu ligger han i sin egen säng och myser i alla fall.

Ikväll ska jag iväg till Ante och räta i ryggen och få massage. kan ju säga att det är välbehövligt just nu. Nacken ska få sig en omgång den med, så kanske huvudvärken släpper.

Natten var sådär, John bestämde sig för att vakna inatt och hålla sig vaken till klockan 3 innan han somnade i famnen på mig...

Håller på att beställa julkort, men förstår mig fan inte på hur jag ska göra... får se om det blir några julkort från oss iår...



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback