Can't take my eyes off you

30 april döpte vi våran son. Vi gifte oss samtidigt, i hemlighet. Vigseln blev i sakristian innan dopet. Våra vittnen var Zabine o Stefan. Det blev precis som vi ville. enkelt och bara vi. Varken jag eller Robert är människor som gillar att stå i centrum. Visst förstår jag människor som vill gifta sig och ha ett stort bröllop med en ännu större fest. Men frågan jag ställer mig är: gifter ni er för eran skull på det viset eller för att inte göra andra besviken? Visst jag vet att många blev besviken att vi gjorde på vårat sätt men vi gifte oss för vår egen skull på vårt eget vis. Jag tror inte att jag kunde ha haft en bättre vigsel än vi hade. Sen var det Johns dag, Johns dop och hans fest. Hade vi gjort på annat sätt skulle vi "stulit showen" för honom...
Skulle jag göra om det skulle jag göra på samma sätt, eller kanske bara dom närmsta. Nåt litet. Detta är ingen pik till folk som ska gifta sig eller som har gift sig med ett stort bröllop. Jag älskar att gå på stora bröllop men jag skulle inte vilja ha ett själv. Det är en stor dag och alla gör som dom vill.

I helgen ska jag försöka övertala min älskade arbetsnarkoman att han och jag ska äta en mysig middag med lite vin och tända ljus :) vi får se hur jag lyckas...



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback