Lördag :)

Idag har vi haft en mys och slödag :) inte gjort mycket men umgåtts med varandra. Jag värdesätter dom dagar som Robert kan vara hemma med oss. Folk förstår inte hur mycket det betyder för mig.

Vi har grillat hamburgare till middag idag, Det enda jag har i i burgarna är konjak och salt o peppar. Riktigt gott var det iaf :) Men man äter som en galning när det är så gott så nu ligger jag här och är proppmätt.

värk i axlar har jag idag... Har ju problem med vänster axel och det känns idag efter gårdagens fönsterputs och nya gardiner. Men det var det värt :)

Imorgon ska vi försöka komma iväg till backen, Det är sista dagen på säsongen så Robert måste få komma iväg :)

Ha en fin lördag!



Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback