Bakat bröd

Duktiga jag *klapp på axeln*
Blev lite matbröd bakat. Känner mig stolt då jag inte brukar baka. Men sen jag flyttade hit till huset har jag bakat 2 olika sorters sockerkaka, tre olika sorters matbröd. Snart bakar jag väl bullar oxå :P men kommer inte baka såna där cupcakes. nepp nepp
Våran pelletspanna gick sönder idag, jippi jihoo eller nåt... Fan nu har vi inget varmvatten å jag som tänkte ta en dusch imorgonbitti. Men nej. Så blir det inte...

Blev inte nån alla hjärtansdag middag heller för när vi var klar med allt var klockan halv tio. Men vi åt macka iaf :)

Får se vad morgondagen bjuder på, hade varit trevligt med sällskap. Nån som vill komma på fika så är det bara att slänga iväg ett sms eller slå en signal.., sov gott




Kommentera
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback